- فروشگاه جامع پاورپوینتها و پروژه های مجموعه مدیریت و حسابداری پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده http://filesell.ir/?rid=8098
پاورپوینت کلیه فصول مدیریت منابع انسانی سعادت پاسخنامه تشریحی مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر پاورپوینت کلیه فصول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران خلاصه و پاورپوینت کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای پاورپوینت کلیه فصول کتاب مدیریت سرمایه گذاری تهرانی و نوربخش داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
active management فروشگاه اینترنتی است که در زمینه ارائه برترین پاورپوینتهای ارائه کلاسی،تحقیقات،سوالات همراه پاسخنامه و جزوات، نگارش و مشاوره پایان نامه های تخصصی رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری فعالیت می کند. با اطمینان خرید کنید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا سفارش محصولی که در فروشگاه موجود نیست( هر محصولی که مربوط به رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری باشد) از طریق بخش پشتیبانی پیغام بگذاریدیا با ایمیل activemanagement22@gmail.com در ارتباط باشید. محصولات سفارش داده شما در کمتر از دو روز کاری به فروشگاه اضافه خواهند شد. با تشکر

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

عنوان: پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی)

فرمت:‍ پاورپوینت

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان" تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده " می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری

عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری

تعریف رضایتمندی

خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟

ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان

زنجیره فایده مایکل پورتر

فرآیند فعالیتهای اصلی

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

دو روش حفظ مشتریان

مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

5 سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری

سطوح مختلف بازاریابی رابطه

روشهای ایجاد فایده برای مشتریان

انواع مشتری

تعریف مشتری سودآور

سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟

تعریف مزیت رقابتی

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

تعریف کیفیت

ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر

مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا

نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tamine-rezayate-moshtari-az-tarighe-keyfyat-khadam_1691261_7361.zip406.1k





پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان عنوان: پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی) فرمت:‍ پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 اسلاید این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان " می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش

پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش دانلود پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش، در قالب pptx و در 583 اسلاید، قابل ویرایش، شامل :   فصل اول: مقدمه ای برای فهم سرمایه گذاری تعریف سرمایه گذاری چرا سرمایه گذاری می کنیم؟ تصمیمات سرمایه گذاری رابطه بین بازده مورد انتظار و ریسک آیا سرمایه گذاران از ریسک نفرت دارند؟ فرایند تصمیمات سرمایه گذاری عوامل تأثیرگذار بر فرایند تصمیم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 34,000 تومان

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان عنوان: پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت( Powerpoint ) تعداد اسلاید: 331 اسلاید کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس رفتار سازمانی در سطح کارشناسی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل چهارده فصل این کتاب می باشد که در 331 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این ...

توضیحات بیشتر - دانلود 45,000 تومان

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر جزو منابع کارشناسی ارشد و دکتری نیمه متمرکز مدیریت مالی محسوب می شود. در این فایل به مسائل فصل 2 الی 8 این کتاب بصورت جامع و تشریحی پاسخ داده شده است. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,400 تومان