http://filesell.ir/?rid=8098
پاورپوینت کلیه فصول مدیریت منابع انسانی سعادت پاسخنامه تشریحی مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر پاورپوینت کلیه فصول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران خلاصه و پاورپوینت کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای پاورپوینت کلیه فصول کتاب مدیریت سرمایه گذاری تهرانی و نوربخش داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

اطلاعیه فروشگاه

active management فروشگاه اینترنتی است که در زمینه ارائه برترین پاورپوینتهای ارائه کلاسی،تحقیقات،سوالات همراه پاسخنامه و جزوات، نگارش و مشاوره پایان نامه های تخصصی رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری فعالیت می کند. با اطمینان خرید کنید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا سفارش محصولی که در فروشگاه موجود نیست( هر محصولی که مربوط به رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری باشد) از طریق بخش پشتیبانی پیغام بگذاریدیا با ایمیل activemanagement22@gmail.com در ارتباط باشید. محصولات سفارش داده شما در کمتر از دو روز کاری به فروشگاه اضافه خواهند شد. با تشکر

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري ( فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 31 اسلاید

طراحی زیبا با اسلاید های جامع و كامل

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي

تعريف مأموريت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت

طراحي پرتفوليو كسب و كار

تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار

ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون

ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري

همكاري با ديگر بخشهاي شركت

مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي

تقسيم بازار

هدف گيري بازار

تثبيت موقعيت در بازار

چهار پي آميخته بازاريابي

تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي

تحليل بازاريابي

برنامه ريزي بازاريابي

محتواي يك برنامه بازاريابي

پياده سازي بازاريابي

كنترل بازاريابي

بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
sherkat-va-strategy-bazaryabi_235703_9490.zip1.2 MB





دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دانلود پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد سالاید: 32 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جام ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,900 تومان

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

عنوان:دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم فرمت: word ( قابل ویرایش) دسته: مدیریت( بازاریابی- استراتژِیك- اجرایی) این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است: تعریف و بیان مسئله مقدمه و تشریح مسئله ابعاد و حدود مسئله مروری بر پژوهشهای صورت گرفته اهداف،سوالات و فرضیه های تحقیق فرضی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) تعداد اسلاید :25 اسلاید فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته: مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریابی می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است: مقدم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,500 تومان

دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان

دانلود پاورپوینت استراتژی های سطح کل سازمان دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک - مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت مقدمه استراتژی شرکت به توصیف جهت گیری کلان سازمان در راستای نگرش کلی آن به رشد و مدیریت انواع کسب و کارها و خطوط تولید می پردازد. این استراتژی رویکرد کل سازمان به آینده را مشخص می کند. ممکن است سازمان فاقد دارای یک کسب و کار و یا چندین کسب و کار باشد که لازم است جهت گیری کلی این کسب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,500 تومان

دانلود پاورپوینت پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان

دانلود پاورپوینت پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان در این فایل بصورت جامع به بررسی پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان پرداخته ایم. این فایل شامل بخش های زیر است: مقدمه استراتژی کسب و کار و مفهوم آن استراتژی های مطرح شده در نوع شناسی مایلز و اسنو مقایسه استراتژ های تدافعی،آینده نگر و تحلیل گر مدیریت منابع انسانی استراتژیک پیوند استراتژی های منابع انسانی و ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیشگام

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است: مقدمه استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد. هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از: حفظ سهم بازار کنونی؛ افزایش رشد حجم فروش. در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای ز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است: استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار مقدمه استراتژی های مرحله ورود به بازار استراتژی نفوذ در بازار انبوه عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازار انبوه استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازار انبوه استراتژی نفوذ در با ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,500 تومان

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان عنوان: پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت( Powerpoint ) تعداد اسلاید: 331 اسلاید کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس رفتار سازمانی در سطح کارشناسی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل چهارده فصل این کتاب می باشد که در 331 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این ...

توضیحات بیشتر - دانلود 45,000 تومان

دانلود اکسل داده های ترازنامه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394

دانلود اکسل داده های ترازنامه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394 عنوان: دانلود اکسل داده های ترازنامه ای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394 دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد فرمت: EXCEL یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری، مدیرت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند، جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 65,000 تومان

دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)

دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت) عنوان: دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون و ارشد دکتری مدیریت) فرمت: pdf تعداد صفحات: 39 صفحه دسته: مدیریت (آزمون ارشد و دکتر ی مدیریت) مدیریت اسلامی جزو منابعی است که از سال 93 بعنوان یکی از دروس آزمون کارشناسی ارشد و از سال 94 بعنوان دروس آزمون ارشد و دکتری مدیریت مطرح شده است. با توجه به جدید بودن این درس یکی از مشکلاتی که در این زمینه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان

دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93

دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93 عنوان: دانلود داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93 دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد فرمت: EXCEL یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری، مدیرت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند، جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها ...

توضیحات بیشتر - دانلود 21,500 تومان

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر جزو منابع کارشناسی ارشد و دکتری نیمه متمرکز مدیریت مالی محسوب می شود. در این فایل به مسائل فصل 2 الی 8 این کتاب بصورت جامع و تشریحی پاسخ داده شده است. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,400 تومان

دسته بندی محصولات فروشگاه

الکسا